Vul het aanvraagformulier zo compleet mogelijk in
Avond en weekenstoringen:
Heeft u een overeenkomst met STN en Is er sprake van een veiligheidsrisico, een bijzondere situatie die onmogelijk kan wachten tot de eerstvolgende werkdag dan kunt u hier uw melding doen met de keuze "Spoed Serviceaanvraag voor avond- en weekend" en er wordt z.s.m. contact met u opgenomen. Houdt rekening met enige wachttijd van ca. 0.5 tot 1 uur voordat u een medewerker te spreken krijgt. Heeft u hier niet specifiek een overeenkomst voor dan wordt deze melding de eerstvolgende werkdag behandeld.
Ook reguliere aanvragen zoals een normale storingsmelding of andere serviceverzoeken kunt u hier indienen.
Controleer of u de voorschriften van de manual heeft opgevolgd. Is er kans op schade maak het apparaat spanningsloos, sluit gas- en water en in geval van koel- en vriesapparatuur berg uw producten elders op, kan dat niet sluit de apparatuur af maar houdt rekening met bederf. Wij kunnen u ook in noodgevallen helpen met koel- en vrieswagenaanhangers via een parter.
Alle overige serviceaanvragen worden zo snel mogelijk opgepakt.
Voor meer informatie zie www.serviceteam.nl