Service bezoek         aanvragen        

Vul het aanvraagformulier zo compleet mogelijk in

Avond en weekenstoringen:

Heeft u een overeenkomst met STN en Is er sprake van een veiligheidsrisico, een bijzondere situatie die onmogelijk kan wachten tot de eerstvolgende werkdag dan kunt u hier uw melding doen en er wordt z.s.m. contact met u opgenomen. Houdt rekening met enige wachttijd van ca. 0.5 tot 1 uur voordat u een medewerker te spreken krijgt. Heeft u hier niet specifiek een overeenkomst voor dan wordt deze melding de  eerstvolgende werkdag behandeld.

 

Controleer of u de voorschriften van de manual heeft opgevolgd. Is er kans op schade maak het apparaat spanningsloos, sluit gas- en water en in geval van koel- en vriesapparatuur berg uw producten elders op, kan dat niet sluit de apparatuur af maar houdt rekening met bederf. Alle overige serviceaanvragen worden zo snel mogelijk opgepakt.

 

Voor meer informatie zie www.serviceteam.nl

Over ons

Grootkeukenboer is een handelsmerk van Service Team Nederland en is voortgekomen uit de uitspraken van onze klanten als we weer eens een prachtige keuken kwamen installeren.

 

Deze site wordt gebruikt als catalogus om u een algemene indicatie te geven over het gewenste product. Voor advies en een sluitende offerte kunt u tijdens kantooruren bellen of de blauwe knop "prijsaanvraag" gebruiken en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene email adressen
  • Advies Verkoop : verkoop@stn.witech.nl

  • Technische Ondersteuning : service@stn.witech.nl

  • Onderdelen: onderdelen@stn.witech.nl

  • Website van Service Team Naderland

    Enter description text here.

Bezoekadres tijdens kantooruren:
  • Bezoek adres: Remmerden 24, 3911 TZ RHENEN; 08.30-16.30uur

  • Telefoon op reguliere werkdagen/tijden: +31 317 619108

  • KvK-dosiernummer: 30063879

    Enter description text here.

  • BTW-nummer: NL008722675B01

    Enter description text here.